Måste bli bättre på detta!

Då har man varit duktig och jobbat ett par veckor! Vet inte hur men jag har lyckats bli uppskrämd varje morgon kl 06.30, helt fantastiskt. Men det är trevligt på jobb, synd att det inte är längre än så här, en dag till har jag tur veckan ut. eller ja det hade varit schysst att vara ledig på fredag för flogging molly spelar i malmö på torsdag och det hade varit kul att se dom.
Annars inte överdrivit mycket som har hänt, var uppe i gelleråsen på banträff... Åkte med en 65 år gammal raceing gubbe skit coolt, han hade kört bana i princip hela sitt liv.


  

På fredag har jag haft Chessie ett år.... känns som om hon alltid har varit med, även fast det inte är så länge. Men hon är helt klart bland det bästa som har hänt mig...

Bud på om jag inte har haft min kisse i två år snart också.........vet inte riktigt men det bör vara så.

nu har jag stora planer på att infinna mig i min säng..... strecka lite på sig efter en lång dag.

Kommentarer
Postat av: fiiiiiso

lov lolv lovlu

2008-08-21 @ 20:02:03
URL: http://writtenfiction.blogg.se/
Postat av: Jag

Clarre är "bara" 60 såvitt jag vet ;)

2008-08-24 @ 05:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback