Länge sen!

Det var ett tag sen man skrev här!
Har inte riktigt haft tiden, men jag gör ett halv hjärtat försök!
På senaste tiden har jag lyckast säga upp mig från jobbet.....Kanske något korkat gjort men jag stod verkligen inte ut längre!
Något inveklat, men det hela sluta med att ordförande skreck åt mig och det var det som fick bägaren att rinna över och så blev det en flod.
Så nu är man arbetssökande, någon som har ett jobb liggande till mig?
Känns ganska tråkigt att ha sagt upp sig, kommer sakna mina kollegor som fan och jag gillar ju trotts allt jobbet.
Men det finns ju inte en chans i världen att man lyckas byta ut hela styrelsen.
Så gjort är gjort, nu ska man bara få tummen ur röven och skaffa ett nytt jobb.

Fick en liten tanke ställare igår,,,, blev bjuden på en student, en vän i linneryds son tar studenten. Har kännt dom hur länge som helst känns det som, men pågen har ju alltid varit liten tycker jag, helt plötsligt är han 20 år..... jag blir knäpp gammal som fan känner jag mig......och till på köpet blir man ett år äldre på lördag.. snart är det dax att sluta fylla år.
nu vill jag inte bli äldre förens jag har hittat vad jag vill göra med mitt liv.
Känns som man kommer stå och stampa nu ett tag på samma fläck.
Blev också lite sur på värdet igår..... har jobbat hur länge som helst och då har det varit jätte fint väder vindstilla och helt underbart, så jag tänkte att på min lediga dag (igår) skulle jag spendera på stranden.... men tji fick jag. Visst det var ju fortfarande fint väder ute, men det blåste ju så mycket at tman inte kunde ligga på stranden och bara mysa......
Fan va irriterad jag blev.
Hoppas iallafall att vädret blir bättre till helgen, hade ju tänkte spendera min födelsedag ute i ängelholm, uteservering och sen stranden. Hoppas verkligen att det blir så.............trött på att bli besviken.

Kommentarer
Postat av: fiso

älska!

2008-06-10 @ 19:26:57
URL: http://xanidra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback