Älsklingen är stendöd!

image5


Motorn skar ju på bilen och ett tappert försökt till att lagga den gjorde och närmare en tusenlapp lades ner. Men det hjälpte inte för att rädda henne!
Ny är det helt ny motor som gäller! Sen får vi se vad som händer!

Ska hem till mamma idag och stannar nog i ängelholm ett tag, vi får se, det  beror lite på om det är någon som är intresserad av att träffa mig!

Har insett att mitt jobb blir sämre och sämre för varje dag som går, snart börjar det faktiskt bli riktigt jobbigt att gå dit. Jag har ju folk jag gillar att jobba med där och gillar yrket och kunderna.... men ledningen kan ju fara och slyga någonstanns.....
Odföranden (han som ska styra stället) kallar vi för jesus, alla vet vem  han är men ingen har sett honom.
Vd (virpannan) GÅ rrunder och hotar oss hela tiden om vi frågar eller kräver något... nä d hotar han om att vi kan sänka detta och vi kan räknar er lön som man ska! Fine, gör det så länge du inte hotar om det.
Gör det bara sämre för er personal som redan vantrvis.......
Börjar de med det andra systemet att räkna lön så försvinner deras personal och de kommer inte få någon ny!
Det är för lite att göra i lilla höganäs, man kan inte jaga turer och inget sätt att tjäna mer pengar på!
Nä nu får jag sluta kräka innan frukosten ochså kommer upp här!!

Hoppas alla får en underbar dag! Det ska jag ha, är ledig!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Xanidra

det är tur att iaf en av oss har det bra ;)

kram kram kram kram kram

uh peppe är sugen på en krogrunda.. undrar om crillj0 går med på det?
pössen!

2008-05-09 @ 12:06:53
URL: http://xanidra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback