Ännu en jobbedag!

Ledningen (på jobbet alltså) blir fan bara värre och värre för var dag som går!
När ordförande i ledning säger att företaget kommer vara dött om två år är det något fel...... en sån inställning ska de fan inte ha, trodde man skulle kämpa för sitt företag och göra det bästa möjliga, men så är visst inte fallet....
Måste fan hitta ett nytt jobb, har bara lite lathet som tar över mig, tyvärr, är för bekväm för att ta ett nytt steg. Får ju pengar och hyfsat trevliga arbetskamrater.

Borde åka och hälsa på min mamma, länge sen jag träffade henne nu! Saknar faktiskt henne ganska mycket!
Ska jobba fram tills på torsdag nu. Känner bara att orken börja trytta och att det är dags för lite semester, men den tiden komemr nog snart, med tanke på hur snabbt tiden går, känns som man slänger bort sin tid på att jobba.... och det är inget jag vill slössa min tid på. hade det varit ett trevligare jobb så kanske.

Nä nu ska jag göra mig färdig för jobb.....

Kommentarer
Postat av: Peppe

mammor är bra att ha.

2008-05-16 @ 15:46:34
URL: http://xanidra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback