Helgen...

I fredags var jag hemma hos mamma och hämtade tvätt och drack kaffe...Och på kvällen grillade jag och Tobbe... det blev ryggbiff med bakad potatis, potatissallad och grillad lök.... Jätte gott var det. Slarvade också bort bil nyklen.

På lördag åkte vi till finja sjön och skulle bada hundarna, kameran var med, men vi glömde den i bilen! Annars hade här varit massa bildet på en blött chessie. Var själv ute en bit i vattnet, jätte skönt verkligen.... synd man inte hade bikini på sig får då hade jag också badat!
Bamse (dvärgpinschern) badade också lite dock lite rädd för vågorna...
På kvällen grillade vi korv.... och jag fick mina så mörka och fina som jag vill ha dom..... gott....
Tobbe fixade sen ihop 106:an så åkte vi til hbg och tittade lite på streetracing...
En massa spännbögar som hade pensinförlängare....... (komplex?)
Det tråkiga var att det vara bara värsting bilarna som körde, skit tråkigt... ingen som hade under 300 hk vågade för fan köra... Skit tråkigt.... detta gör att det bara är samma bilar som kör hela tiden!
jag vill "vanliga" bilar tävla jag vill också vara med och tävla.... men hur kul är det när man bara kommer förlora hela tiden?
Just det!!! det var två bwnspännare som var tvungen att bränna däck... vilket gjorde att det lukta skit.....
en av dem var ju självklart tvungen at göra det flera gånger och tillslut började hans bil att brinna......HAHAHAHA....rätt åt den dumme fan! Den var en annan bi som också gick sönder. Han var polak, tror han motor skar.... det var också ganska kul...
Trotts allt löjligt var där ett par bilar som var roliga att titta på och det hela var ganska kul!!

Har efter lite tankar kommit fram till att jag ska byta bil... Min kommer bli för dyr att köra med plus att jag tror att den är olycksdrabbad....

image6

Nu blir det en sån här istället!
En Peugeot 106 xsi.... lagom billig att köra och ändå lite drag.... eller kanske något liknade...
Vet att jag varit emot små bilar innan, men jag det är dax att tänka på ekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback