Irriterad!!

Fan man stressar ner till hbg för att hinna det innan jobbet och ändå kommer man för sent till jobbet pga inkompetenta människor på biltema!
Skulle ha två sorters olja och de hade bara en sort av dem, så den tog jag.... sen frågade jag personalen om den andra men den hade dom inte hemma så jag bad om en annan....
och alla dunkar har bytat färg, så hon sa att den inte heller fanns, och letade efter den i fem minuter.... tills jag hittade den själv, fast hon sa att den inte heller fanns hemma!

image4
Denna hade dom inte hemma fast jag hittade den!!!!!

Dessutom glömde jag ett oljefilter, vilket gjorde att tobbe blev kanon sur på mig för han får ju vänta ett helt dygn tilll med att göra färdigt min bil! Det vill säga att jag måste köra och köpa det innan jag börjar jobba för annars får nipper utbrått på mig!

Annars idag, vi hade möte på jobb igår och det kan nog bli skit bra har semester v 28-31 ska bli gott med fyra veckor plus att jag fick ledigt min födelsedags helg, YES!!!! party (kanske).....
 får fortsätta jobba mina kvällar och det ska bli skönt, slippa tidiga morgnar, men så kommer vi till dessa jävla onsdagar. Finns ett ställe som heter balders loge som har party för svinrika 08 varje onsdag, som gör att vi måste jobba till kl 03 eller 04 på onsdagar...... det är så sjukt..... ägarna kunde fan köra det själv! Inte utsätta stackars anställda för detta!

Känner med Xanidra att välja skola kan inte vara lätt......
Man bestämmer ju över en annans liv som man har ansvar för..... konstig...... tänk när man själv får det ansvaret... jag kommer köra mig själv i botten, kommer bli skit jobbigt..
Så jag måste Hylla Xanidra lite,  tycker du har gjort ett lyssande jobb.....

Kommentarer
Postat av: Xanidra

Hjärtat du kommer göra ett bättre jobb än mig.. belive me.

för övrigt..
vi har semester samtidigt :)
vecka 30 och 31 har jag semester :) gött

hoppas nollåttorna ger dig godis med dricks.. annars skickar jag en lastbil efter dem

2008-05-08 @ 15:36:54
URL: http://xanidra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback