Ängelholm

Kännt mig som en zombie hela dagen, liksom inte riktigt hört vad folk sagt till mig eller sagt runt om mig! Eller jo jag har hört men det har liksom tagit längre tidän vanligt för hjärnan att reagera.
Kan iof beror på att jag inte sovit något på typ två nätter eller nåt och då självklart inte sovit på dagen.
Skulle kanske tagit en trip till lund idag, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, var för det första lite för trött för attköra bil och för det andra hade jag ingen bil att köra med.
Men på kvällen fick jag tillgång till bil och då bestämmde jag mig för att köra till ängelholm (är på mitt gömställe) och träffa Cecilia. Kännt mig lite taskig mot henne på senaste, men jag har faktiskt sovit uselt och inte mått speciellt bra.
Hamnade på en fest hos C´s friskis polare, kände väl att jag inte riktigt hörde hemma bland en massa super tränade typer, kändes väldigt fel. Kan iof beror lite på att jag inte riktigt var på topp!
Hamnade iallafall i en stor och mycket trevlig hund diskution med hon som ägde lägenheten och nån annan som jag inte vet namnet på. Synd man var lite borta och stod brevid en högtalare så man bara hörde hälften av vad de sa (tog i lite) men vi verkade ha en hel del gemensama tankar ang hundar.... Då känner jag mig hemma, när jag får tala om mina förbaskade hundar...men va fan jag tycker ju så mycket om hundar så det går inte att låta bli att tala om det när man möter andra hundmänniskor.

När de väl var dax att köra hem så var det så klart snö på vägen.Nog för att jag älskar att köra bil, men jag hatar att köra på snö, minsta lilla det glider river det till i hjärtat, lite extra idag då jag vet att jag inte hade alla hönsen på pinnen.
Kändes lite som man blev straffad för att man hade kört från första börja.....grrrrrr, men jag kom fram, det tog tid men fram kom jag.

Funderar om jag ska tvinga T att sätta på en film så vi kan sova lite (tror det kan behövas)!

Iallafall ska jag sluta trada en massa skit, så skriver jag väl igen om en vecka eller så =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback