Mina vänner

Namn: Karin Bergström
Bor i: Ängeholm (står skriven där iallafall)
Singel?: Ja
Telefon: Mobil
Födelsedag: Föddes nån gång under -84
Stjärntecken: Tvilling
Hårfärg: Rödlätt (INTE BLOND *grrrr*)
Ögonfärg: Blå
Familj: Mamma & Pappa plus två syskon av olika kön =)

Den vanligaste kommentaren om/till mig: Förr var den akta dig hon är farlig... Nu vet jag faktiskt inte (nån som kan svara på det?)
Folk brukar tro att jag: Är elakare än vad jag är=)
Mina intressen: Hundar, Hundar, Hundar och lite mer hundar + franska bilar
Favoritmat: Hmm gillar ryggbiff med en härlig röd rand i mitten så är den så där härligt mör så den smälter i munnen =)
Favoritidrott: Vad är idrott?
Den bästa boken jag läst: Någon av Mankells böcker (jag fattar vad han skriver)
Husdjur: Chessie (schäfer tik) Nox (har nog iof blivit mammas katt)
Min bästa vän: Måste jag rabbla alla? Nja ingen nämnd ingen glömd, ni vet vilka ni är älskar er =)

Favoritsång: Sång och sång kanske mer vill kalla det för låt men...Guarded orkar inte skriva gruppens namn
Favoritämne: Kobolt är ett grundämne va?
Favoritprogram på TV: Oj, just nu tittar jag för lite på tv... men saker som går hem är dåliga amerikanska humor serier
Jag tycker om: Men vilken fråga... jag tycker om hur mycket som helst närmaom hjärtat ligger dock hunden och vännerna, man får inte glömma cittran
Jag avskyr: Att bli missförstådd
Favoritprinsessa: Zanna är min favvis prinsessa =) sötast av dom alla
Jag vill bli: Det vet jag inte, får nog fråga syon i ängelholm vad hon tycker
Favoritfilm: Men kom igen jag ser minst 2 filmer om dagen, men visst finns det favoriter kommer inte på några namn just nu.... eller joom det nu är en film Band of Bothers

Om 10 år är jag: Förhoppningsvis inte kvar i samma sits som nu och är utbildad till något jag vill vara
Jag skulle helst vilja bo: I min föräldrars hus i skälderviken dock något omgjort
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: Min mamma och min pappa
Därför att: Jag älskar dom mycket mer än vad man kan tro och att jag inte hade varit jag annars
Mest i hela världen önskar jag mig: En massa pengar så jag kunde hålla påmed hundar alltid och lägga massa på min bil så den blir mer häftig
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med: Ja du säg det..??? Tror faktiskt jag måste välja Sofia
Och allra minst tillsammans med: Någon jag inte tycker om
Jag skulle aldrig säga nej till: Någon som ville fixa min bil så den kom i topp skick
Jag vill träffa: Träffa har jag redan gjort men jag villklämma lite på Vincent
I högklackat går jag: Aldrig på mig, har hänt men inte ofta

Favoritfettbildande käk: Bk (Burger King) eller Max beror lite på vilken styrka på maten jag är sugen på
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Pretty Women
Jag aldrig kommer sluta lyssna på: Vet inte riktigt
Favoritglass: Margängsviss inte göra att de är någon speciell glass men det är glass i den =)
Min favoritdag: Den har nog inte kommit än
Kom till mig om du behöver hjälp med: Att Dricka kaffe och snacka skit det är jag bra på.....
Ett ordspråk som är bra att tänka på: "Glöm dina problem imorgon kommer det ny" Lever dock inte efter set själv men det kan vara något att sträva efter =)

Stulen väldigt hederligt av Tim hoppas att andra hänger på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback