DIG SJÄLV ...


Sofia stod med tjänst en till :)


DIG SJÄLV
Vad heter du? Karin
hur gammal är du? ett fjärde dels sekel
vart är du född? Ängelholm
vad heter din mamma? Eva
vad heter din pappa? Torgny
har du några syskon? en av var

SENASTE GÅNGEN
du rökte? det var nog i jönköping innan och efter jag tatuerade mig
du snusade? snusar nu
du färgade håret? två dagar innan påsk
du grät? kom en liten skvätt idag....jävla försäkringskassan
tränade? spår med hunden, det var nog i torsdags
du solade solarium? ljuger nog inte om jag säger 3 år
 skällde på någon? Idag på försäkringskassan
du var utomlands? förra sommaren
du duschade? imorgon
du köpte nya kläder? köpte en ny tröja för två månader sen
du åkte buss? runt jul nån gång
du åkte taxi? körde taxi igår, åkte själv var nog också runt jul
du åkte tåg? också runt jul eller en månad innan
du smsade någon? idag.... fick äntligen tillbaka min telefon yäy
du ringde någon? idag
du camade med ngn? tror det var lite innan påsk, pratade med pappa när dom var i usa

HAR DU NÅGONSIN
hoppat studsmatta? ja
ätit fiskbullar? nä.... inte tycka om
tagit kort på dig själv? måååååånga gånger
skrattat så du började gråta? alltid tycker jag
skolkat mer än 3 skoldagar i rad? nä jag var för feg i skolan men från jobb däremot
sovit mer än 10 st i ett tält? ja stor festival i malmö som jag inte kommer ihåg hur det stavas
badat mitt i natten? ja det  har hänt en del gånger
åkt berg och dalbana och spytt efter det? nä, precis börjat uppskatta dom
spytt för att du var full?  aldrig, inte ens varit full ju
trillat när du åkt skidor? jo första och sista gången jag åker skidor
gråtit till en bok? det har jag också gjort, fan låter som värsta crybabyn
varit rädd för tomten? har jag säkert inte varit, däremot har jag säkert slagit honom
har du sjungit kareoke? jo vann tom nån tävlinig tror jag
fastnat med tungan på en lyktstolpe? jag är fortfarande inte blond

Kommentarer
Postat av: sofia

jag hjärtar dig!

2009-05-26 @ 10:58:50
URL: http://writtenfiction.com
Postat av: L i N A .

Sjukt fiin blogg :D



Allt bra idag ? :)

2009-10-09 @ 21:31:42
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback