Arvika 3-5/7-08


Jag är inte galen, lovar!

Ja det var ju ett tag sen det var men jag har inte riktigt varit hemma och haft tid att lägga upp det här! Mycket trevlig festival måste jag säga, kanske lite mycket synthmusik men jag överlevde, hade ju lyckats skaffa snebena innan jag åkte dit så jag var ju inte helt ute och reste.... så nästan ut som om jag hörde hemma, svarta kläder och snebena.... standard......nä det kanske var lite elak för det var faktisk många fler mer konstiga saker i håret, eller ja många av tjejerna hade det....plastband i skrickiga färger och sånt....höga platåskor.......



Jag, Andreas & Ida

Vi tre delade tält, smidigt och bra måste jag säga, inte kul att ligga ensam tycker jag.......det blir så himla ensamt då, jag själv i mitt gigantiska tält, tråkigt...... och nej för er som undrar så festivalknullar man inte......ÄCKLIGT! otvättade kön och annat äckligt nej aldrig i livet.



Ida och Andreas utspökade till Combichrist


Ida med 1 vecka gammal bäbis


Nej det var inte så att det skedde en förlossning på stället.... det är fejkblod. men bilden blev så himla bra och bizzar så jag var tvungen att ta den och lägga upp den. Det bästa är att bäbisen tyckte det var super mys att ligga där...hon var söt (bäbisen alltså) Tror det var vad man kan få ut av arvika...... Mysigt, galet och en lugn festival i det stora hela.... kanske för mycket små ungar (inte bäbisen utan fjortisar). Rekomenderar dock festivalen för folk som inte gillar överdrivet stora festivaler.

Kommentarer
Postat av: Peppe

naaaaajs ^^

2008-07-17 @ 11:35:25
URL: http://xanidra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback