Stampa

Ja då var man arbetslös igen. Hoppas man inte är det lika länge denna gången som förra! men jag börjar redan känna symtomen från förra gången, översocial, stressad, lat.. med mera, med mera. Känns ganska konstigt att inte få jobba faktiskt man blir lite förslappad, så här i efterhand skulle jag kunna se mig lite som en arbetsnarkoman, fast kasnke en lättare variant. Tycker helt enkelt att det är ganska tråkigt. Känns som om man inte får ett jobb snart kommer man stå och stampa på samma ställe länge hamna i de dåliga banorna och traska där länge, inget jag har lust med, vill gå vidare med mitt liv, komma någonstanns, obevandrad mark.

Det ska iallafall bli cocktail fest på fredag....ska bli riktigt roligt...massor med vänner och kul, det gillar jag.

Var ute hos Peppe i kväll... drack kaffe och snackade skit, babbi var där också. Hon och hennes sambo ska åka till prag tidigt i morgonbitti. Jag är mer än lite avis kan jag lungt säga. älskar prag även om det var ca 10 år sen jag var där, men det är ett underbart ställe.

Annars har väl inte så mycket hänt, hade lite fest i lördags vi åt bacon lindad kyckling med diverse saker till, super gott tyckte jag det var. Vi spelade tp och hade allmänt trevligt, gillar spontana fester, dom kan bli dom bästa.

Var bara tvungen att lägga upp en bild på snuttan!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hall

Meh! Välkommen till klubben :-)

2008-08-10 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback