Avsluta meningarna

Stulen av   Xanidra


1. Jag har insett att min senaste kyss... Var för länge sen (typ två år om man räknar bort idas)
2. Jag lyssnar på... Datorernas fläckar, snarkande hund och människa
3. Jag pratar... Mig själv....
4. Jag tycker om... Min frukost
5. Min bästa vän är/var... Vägrar svara på den
6. Min första riktiga kyss... tror faktiskt jag har missat det tillfället eller så har det inte kommit än
(Här frågade SOYA vart nr 7 är)
8. Jag avskyr när folk frågar... Om det är jobbigt att vara kvinnlig taxichaufför!
9. Kärleken är... Något som de lyckligt lottade får uppleva!
(NR 10 var visst också borta?)
11. Jag gillar att... Dricka kaffe + blogga (nyfunnen sysselsättning)
12. Jag kommer aldrig att... sluta umgås med de vänner jag har idag.. (hoppas jag)
13. Jag är hemligt förälskad i... Johan Glans
14. Sist jag grät var... Precis en vecka sen, men det var inte så mycket!!!! frustration tårar
15. Min mobiltelefon är... Röd och repig
16. När jag vaknar på morgonen... Går jag och kissar och äter frukost
17. Innan jag går och lägger mig... Tttar jag på tv
18. Just nu tänker jag på... Borde gå ut med hund och hur fan leverpastejen kunde blivit gammal (hoppas inte hundarna blir dåliga bara)
19. Bebisar är... Otroligt söta när det är små och kan vara något irriterande ibland...
20. Idag har jag... gått upp ur sängen och ätit frukost sen har jag inte kommit längre!
21. I kväll ska jag... Jobba, jobba, jobba och ha möte
22. I morgon kommer jag... Jobba jobba jobba.............
23. Jag vill verkligen... vinna en massa pengar så jag och mina vänner kan fly utomland och bara mysa i två veckor.

Kommentarer
Postat av: Xanidra

w00t karin goes lista!½ :)

2008-05-07 @ 13:21:54
URL: http://xanidra.blogg.se
Postat av: Jag

Är det jobbigt att vara kvinnlig taxichaufför? ;)

Förresten är nr 1 lögn, det vet jag :)

2008-05-08 @ 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback