Frukost!

Fil, Kanel, lite socker och Flingor.
Macka med salami på och en kopp te!
Snart är det dax för morgon ciggen också!

Hade en underbar dag i fredag!
Maten var underbart god, stämningen!
Alla mina vänner samlade på ett ställe som alla har kul på!!!
SKit kul och att alla verkligen bara går ihop! Underbart!

Jobbade i Lördags, körde in pissigt med pengar så det blir inte provition!
Körde in lika mycket i går när jag jobbade!! en söndag ska man inte ha så bra inkomst... eller, ja nu blev det ju vanlig inkomst men, det stör mig att man kan inte kan få en vettig lön för att jobba som en idiot!
Ska jobba nu fram tills på torsdag, himla intressant och givande.....
Men vad gör man inte för att överleva!


image3
London!!!!!! Veggibakgård i london, skit häftig!

Det måste snart bli av igen Peppe annars får jag damp..... eller något annat ställe så länge jag får komma iväg!

Kommentarer
Postat av: Fiso

indeed my dear. indeed

2008-05-05 @ 14:07:15
URL: http://xanidra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback