Två dagars ledighet!

Första dagen (tisdag) i hbg, underbar dag med Ida!
Vi fikade i solen ochåt lite god mat från mezo, hon åt någon pasta med tre sorters ost och jag åt pasta curry (kyckling, coscos och pasta), det var super gott som vanligt.
Sen traskade vi vidare uppår i hbg och mötte upp Idas sambo, köpte lite ldrick och satte oss och mös i nån park....
Chessie var ju med som vanligt, stäppte henne ett litet tag och missade att där var ett barn som spelade fotboll med sin morfar en bit bort som chessie självklart skulle visa sina talanger för!
Kanske inte riktigt så uppskattat, tur hon inte han tugga sönder bollen iallafall.
När Idas tvättid började närmade sig gick vi upp till hennes super mysiga lägenehet istället, jag intog balkongen såklart, älskar balkonger!


Jag, Xanidra & Ida

Andra dagen (onsdagen) Spenderade jag och Xanidra ihop (Zanna & Chessie var också med), vi mötte upp på parkskolans parkering och gick först bort till Telegrafens ute servering i ängelholm. Men vi valde att vända, vet inte det var något som sa att jag inte ville sitta där iallafall, så vi gick till Torstens istället. Vem satt inte där om Ingemar och Charlie, så vi placerade oss där med dom och det var himla trevligt, tyckte iallafall jag.
Efter lite kaffe och en massa skitsnack, följde jag med Xanidra hem till deras underbara hus i vejby, Xanidras sambo var i fullt fart med att klippa gräsmattan, Svensson eller vad!? haha.
Mer kaffe och lite mer förståelse för Xanidras jobb, kom djupsnacket.... ett sånt snack det känns som jag och Xanidra måste ha med jämna mellanrum för att må bra.....
Det är så...hmmm vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men hon känner mig bra nästan för bra det är så jag blir lite rädd.......men inte på något dåligt sätt eller så.... men ja vi diskuterade det igår så "no hard feelings i hope!!!!"

Nu har man en Helg med jobb framför sig, känns väl mäkta intressant eller inte......
Ska inte dra Karin hatar sitt jobb snacket igen, börjar bli lite tjatigt nu.........
Ska se om jag kan ta mig till Hässleholm och titta på när Claudia ställer ut en av sina vackra hundar.
Men det är kl nio på morgonen och de ställer ut först.... men men jag får se om jag orkar......
Kan kanske bara gå hem och lägga mig sen igen......

Nu blir det sminka och göra sig färdig! Ha det!

Kommentarer
Postat av: fiiiiisoooo

hjärta hjärta hjärta

2008-05-15 @ 16:03:47
URL: http://xanidra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback