SOMMAR =)

Sommar eller vinter?: Sommar...sola och bada.....=)
Höst eller vår: Båda har sin charm så jag struntar i att välja....
Vatten eller is?: Vatten att dricka, is i drinken?
Buss eller tunnelbana?: Bil<---- finns inte med som alternativ men jag väljer det ändå...
Morgon eller kväll?: Kväll väger nog över här tror jag....
Lampor eller stearinljus?: Stearinljus....
Tv-program eller film?: Film, inga reklam pauser.....
Myskväll eller fest?: Mysfest... kombinerat
Modernt eller varmt? (inredning): Varmt och mörkt.....=)
Blogga eller läsa blogg?: just nu läsa blogg tills jag får ett ryck igen.
Regn eller snö?: Inget, men snö är trevligare att titta på
Skola eller jobb?: Skola till hösten hoppas vi på =)
Läxor eller prov?: Skriva arbeten finns inte med så då väljer vi det...=)
Banan eller ananas?: Ananas
Äpple eller päron?: Jonagold äpple men päron kan också vara gott
Mandarin eller apelsin?: Apelsin
Jordgubbar eller smultron?: Jordgubbar.....Åhh ljuva sommar kom nu...... =)

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeennie

Sugen på lite nya kläder, skor, skivor, blommor? Eller helt enkelt kanske något annat? Då tycker jag att du ska kolla in den här sidan:

http://www.gratis5.se/user/register/Hovberg



Här registrerar du dig för att samla ihop poäng och det är hur enkelt som helst och till en fördel gratis också !

Du får 50 poäng när du registrerar dig, men om du gör det över länken ovan får du även 25 extra poäng ifrån mig !

Lycka till :) !

2009-05-09 @ 10:59:43
Postat av: Renee

Hej bruden!!

Det var ett tag sen,hoppas allt e bra med dig o dina djur o fam..Här e det same same.Ska ner till Ewa mfl på midsommar så det ska bli kul.(tror jag)

Vi kan väl höras vet inte om du läser här så ofta

så Grattis i förväg gammling hehe!!Stora krammmen

//PeaceReneè ps glöm inte att gå o rösta

Mycket viktigtds

2009-06-07 @ 10:10:19
Postat av: Junitjej

Jag hoppas du njuter av sommarens soliga väder!! Fin blogg du har!

2009-07-04 @ 23:38:23
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback