Efter 4 månaders tystnad!

Då var det dax igen efter 4 månader av tystnad.... har ni saknat mig och mitt klagande på dåligt mitt liv är? Det hoppas jag ni inte har gjort för det betydder att ni har alldeles för lite att bry er om i era egna liv... =P

Kan väl inte direkt säga att mycket har hänt undertiden jag inte har skrivit, har väl dock kommit fram till vissa intressanta grejer:
* Jag mår lika dåligt som innan och försöker förtfarande dölja det så gott jag kan
* Jag är fortfarande arbetslös och klagar på akassan att de är dumma i huvudet som gör det näst intill omöjligt för mig att ta små jobb som inte ger mig några pengar men kanske en fot i på ett företag
* Min älskade cittra står fortfarande still
* Min snutta har fått en underbart stark son, något tidigt men ack vad jag redan gillar honom....Jag ska lära honom allt jag kan... inte för det kommer ta så lång tid men det kommer bli roligt...=P
* Jag har försökt börja sluta röka, vilket känns som en personklyvning
* Jag har insett att har jag inte varit ett fetto skulle mitt liv se heltannorlunda ut
* Börjar bli riktigt trött på folk som inte ser mig för den jag är utan bara ser mitt fett
* Ska börja plugga, ska pusha mig själv till att göra högskoleprovet
* Måste komma på en utbildning som jag vill gå och ger mig något annars är det meningslöst

Ja nu är det nog tjattat från min sida ska försöka börja skriva här lite mer om onödiga saker bara för att det är kul =)

Ny blogg ni borde besöka är Cece, min solros som har börjat blogga =) Jag tycker det är kul att läsa.
Och för er som verkligen tycker om att läsa om folks inre tankar är Tim ett utmärkt exempel, dock är detta väldigt djupt och ett ganska känsligt ämne.

Nu ska jag fortsätta göra internet till ett farligt ställe att vara på =P Ha de!

Kommentarer
Postat av: Cece

tösen... vi får sitta och vara bittra tillsammans. Imorgon kväll tex. Med lite godis och musik...=)

puss

2009-01-22 @ 07:38:52
URL: http://cece.bloggspace.se/
Postat av: Tim

Hallå Karin!

Vad kul att höra att du gillar min blogg :)

Måste erkänna att jag sällan har tid att sätta mig och läsa alla andras bloggar, men när jag väl gör det, brukar ja ta en riktig genomkörare. Så, jag kanske itne är här så ofta, men jag läser iaf ordetnligt ;)

Brorsan är halvt här uppe i Göteborg och halvt i resten av världen. Han är pilot numera, utgår för tillfället från England, men ingen vet var dte blir sen :S

Usch, hade ingen aning om att du mådde såhär kasst. Även om vi sitter i helt olika situationer, vet vi iaf båda hur det känns att vara förvirrade och ärrade, verkar det som. Hoppas verkligen att allt går bra med dina mål! Lycka till!

Kramar

Tim

2009-01-23 @ 23:55:40
URL: http://snartentim.wordpress.com
Postat av: Sofia

lav ju lååång tajm

2009-01-25 @ 21:47:18
URL: http://writtenfiction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback