Jag är en NÖRD...... vem fan skunde tro det?

Ännu mer roliga listor =)

Nörd
Jag har blivit instängd på toaletten (X)
Jag har blivit dassad ( )
Jag har glasögon (x)
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt (x)
Jag har bra betyg (x)
Jag har tandställning (X) (har haft)
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (X)
Jag tycker schack är roligt ()
Totalt: 6

Fjortis
Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
Folk har kallat mig korkad ( )
Folk har kallat mig fjortis ()
Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
Jag är blond ( )
Jag tycker att jag är snygg (x)
Jag festar varje helg ( )
Jag röker (X)(Inte så mycket längre/knappt alls)
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Jag är dålig på grammatik (x) (har iof med dysleksi att göra)
Totalt: 3

Emo-kid
Jag lyssnar på emo ( )
Jag är piercad (X)
Jag har svart hår ()
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter (X) (när jag gick i skolan)
Jag gråter ofta ( )
Jag skär mig/har skurit mig ( )
Jag vet vad sXe står för ( )
Jag har snelugg (x)
Jag spelar i ett band ( )
Jag använder kajal/eyeliner (x)
Jag har blivit kallad emo ( )
Totalt: 4

Brat
Nästan alla mina kläder är märkeskläder (X) (var får man tag på kläder som inte har något märke?)
Jag använder mycket hårgelé ( )
Jag tar aldrig bussen ( )
Pappa betalar (x) (ibland =)
Jag åker utomlands varje år (X) (räknas danmark för skåningar?)
Jag spelar golf ( )
Jag har blivit kallad snobb/brat ( )
Jag har blivit kallad korkad ( )
Jag posar på mitt klassfoto ( )
Jag är solbränd året om ( )
Jag äter på resturang varje vecka ( )
Totalt: 3

Ghetto-kid
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor ( )
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" ( )
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop()
Jag har slagit ner någon ( )
Jag har hamnat i bråk med polisen ( )
Jag hamnar ofta i bråk ( )
Jag skolkar ofta ( )
Totalt: 0

Datanörd
Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (X) (fast bara lol)
Jag skriver cya istället för see you ( )
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online (x)
Jag säger lol, brb och omg IRL ( )
Jag är inne på datorn varje dag (x) (om jag har tillgång till en)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
Jag vet vad roflmao betyder (X)
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ()
Jag sitter uppe sent och spelar data (x) (ibland)
Totalt: 5

Resultat:
Nörd: 6
Fjortis: 3
Emo: 4
Brat: 3
Ghetto-kid: 0
Datornörd: 5

Kommentarer
Postat av: Björtan

Tjena mittbena



Kul blogg.



Gissa vem jag är. He-heee, kan inte vara svårt, tänk efter lite bara.



Ledtrådar:



Dryg

Elak

Schauvinistisk

Trevlig

Medelålders

Politiskt extrem åt alla håll, även uppåt. Ha-haa

Flirtig

Datatekniker

Vi har mötts förut men aldrig träffats

Är en snok

Borde ha blivit polis

Kommenterar allt

Kör en styv sak

Nästan norra Sverige

Norra Norge

Tycker själv att jag är snygg

Religiös

Rapp i käften

Taxichaufför

Stor i käften

Kallhamrad

Ödmjuk

Inbilsk

Fåfäng

Snorkig

Snoffsig

mallig



Nä nu får det tammef*n, ( cencurerat pga religiös tillhörighet ) räcka.



Ha en bra dag, vecka, månad, år, decennium och millennium.



Mvh B

2009-04-06 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback