Mobil kul :)

-> Öppna din sms-inbox. -> Tryck nedåt fem gånger. -> Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. -> Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Jag är redan hemma

Vad gillar folk bäst hos dig?
Vaken?

Vilken raggningsreplik faller du för?
:)

Vad var det första du sa imorse?
Sätter mig och pumpar.

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Han är inte hemma :(

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Nu sitter jag på toa ;)

Så vad säger du under förspel?
Okej. Jag är sugen på en latte to go (puss smilie)

Och efteråt? Förstår det. Kramar imassor

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Gumman då (puss smilie) det är han det är fel så. Inte dig

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem? Hej. Pengarna på mobilen slut. Kan inte svara. Kan du ringa.

Vad sjunger ditt favoritband om?
Hej! Du har nu fått din bonus påtankad på ditt kontantkort. Mvh Tele2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback